فدراسیون بین المللی بوکس چشم به راه چراغ سبز IOC

فدراسیون بین المللی بوکس چشم به راه چراغ سبز IOC

محمد مستحسنه،رئیس موقت آیبا از انجام تغییرات واقعی در آیبا خبرداد و خواستار توجه و حمایت کمیته بین المللی المپیک شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از یورونیوز، فدراسیون بین المللی بوکس که مدتها بدلیل ناآرامی های ساختاری، عدم شفافیت و مشکلات حاکمیتی با رئیس موقت و شرایط نامتعادلی فعالیتهای خود را به پیش برده است مدعی است که طی مشورت با فدراسیونهای ملی نسبت به انجام اصلاحات در اساسنامه و ساختار حاکمیتی خود به تغییرات بزرگ و واقعی دست یافته و منتظر کسب تاییدیه کمیته بین المللی المپیک خواهد بود.
محمد مستحسنه، رئیس موقت آیبا با اشاره به پایبندی به توصیه های IOC و دستاوردهای فدراسیون بین المللی بوکس و تلاش یکساله این نهاد برای انجام اصلاحات از کمیته بین المللی المپیک خواست تا مجوز حضور و اداره رشته بوکس در پاریس 2024 مجددا به این نهاد بین المللی بازگردد.
وی اظهارداشت که IOC می تواند در مشاوره مداوم با اعضاء هیات اجرایی و کارگروه ویژه تعیین و تکلیف رشته بوکس از اقدامات و روند اصلاحات در آیبا مطلع شود و این موضوع می تواند گام مهمی در پیشرفت رشته بوکس و تعامل با کمیته بین المللی المپیک به شمار رود. آیبا متعهد به استقلال انجام تستهای ضددوپینگ، انجام اصلاحات ساختاری و حاکمیتی و نیز تقویت موازین اخلاقی و مالی شده است.

۲۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.